CORONAVIRUS COVID-19

Algemeen

Het coronavirus zorgt dagelijks voor nieuwe ontwikkelingen. Daarom houden we nauw contact met de daarvoor aangewezen instanties. Ons beleid passen we steeds aan op de actuele richtlijnen. Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden.

 

Vraag 1.

Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Op dit moment is ons park gesloten voor - toeristisch of recreatief - verblijf tot en met 10 mei 2020.

Maar we begrijpen uw vraag. We begrijpen ook dat u met een gerust gevoel op vakantie wilt. Dit is vooralsnog weer mogelijk na 10 mei 2020. Daar doen wij dan ook ons uiterste best voor! Uw vakantie kan na 10 mei nog steeds doorgaan. Voor een verblijf op ons park gelden dezelfde landelijke richtlijnen als die u thuis opvolgt. Daarnaast nemen wij een aantal extra maatregelen.

 

Vraag 2.

Welke maatregelen nemen wij om verspreiding te voorkomen?
Het landelijk beleid is erop gericht om de sociale contacten met anderen tot een minimum te beperken en de (hand)hygiëne te waarborgen. Op ons park is de receptie open. Ook de supermarkt in het dorp is open, fietsverhuur is vooralsnog ook gewoon mogelijk. De fietsen worden bij uw woning gereed gezet en u kunt contactloos betalen. U kunt er nog steeds op uit in de omgeving. Er is nóg meer aandacht voor de schoonmaak. Onze schoonmaakdienst heeft aangepaste protocollen waarmee het werkt. Er wordt extra gelet op handcontactpunten en deze worden met nog meer aandacht schoongemaakt.

 

OMBOEKEN EN ANNULEREN

Vraag 3.

Mijn vakantie valt in de periode tot 10 mei. Wat als ik wil omboeken?
Heeft u een vakantie geboekt op ons park met een aankomstdatum tot of op 10 mei? Deze reserveringen worden geannuleerd en u ontvangt hiervoor een voucher die u kunt gebruiken voor een verblijf later dit jaar. De details hiervan zijn we op dit moment aan het uitwerken. Heeft u al vragen, neem dan contact op met ons - door een email te versturen - of om uw verblijf naar een latere datum te verplaatsen, we proberen u snel van een antwoord te voorzien aan de hand van de van toepassing zijnde voorwaarden.

 

Vraag 4.

Mijn vakantie valt in de periode na 10 mei. Wat als ik wil annuleren?
Wilt u uw vakantie annuleren? Als u geen annuleringsverzekering heeft afgesloten, worden er kosten gerekend wanneer u annuleert. Deze kosten zijn een deel van de huur en kunt u vinden in onze voorwaarden

Tip: Aan annuleren zijn kosten verbonden. Check de voorwaarden bij uw annuleringsverzekering. Dan weet u of u recht heeft op een vergoeding.

 

Niet gevonden wat u zocht?
Als u verdere vragen heeft dan kunt u het best een email sturen, zodat we u gericht van een antwoord kunnen voorzien.